Гарантія стикування


Наші послуги

Щоб забезпечити вам найкраще обслуговування під час подорожі, тепер ми надаємо гарантію стикування. Вона допомагає гарантувати, що ваша подорож пройде без зайвих клопотів. Це означає, що {Site.Name} допоможе вам знайти найкращий альтернативний рейс, якщо ви подорожуєте за окремими авіаквитками й затримка, перенесення або скасування рейсу призводить до прибуття в кінцевий пункт призначення більше ніж на 24 години пізніше. У разі відсутності відповідної альтернативи вам буде запропоновано повне повернення коштів за всі невикористані авіаквитки або квиток назад до початкового аеропорту вильоту. Ви самі обираєте бажаний варіант.

Зверніть увагу, що ми допоможемо вам лише в тому випадку, якщо зміни в одному квитку впливають на інші квитки. Наприклад, якщо ви летите за маршрутом Стокгольм-Осло-Нью-Йорк-Сіті-Даллас і на останній сегмент є окремий квиток, то ми перебронюємо його. Також зауважте, що ця послуга надається за відсутності надзвичайних умов. Гарантія не діє у випадку форсмажорних обставин, наприклад за екстремальних погодних умов.

Крім того, вона не застосовується, якщо ви вносите зміни до будь-якого з ваших авіаквитків без нашої згоди.

Гарантія стикування застосовується в таких випадках:

  • Коли авіакомпанія переносить або скасовує рейс до початкової дати вильоту й це призводить до затримки прибуття до кінцевого пункту призначення більше ніж 24 години.
  • Коли ви подорожуєте за окремими квитками.

Як скористатися гарантією стикування?

  • Коли рейс затримується, переноситься або скасовується, ви повинні зв'язатися з нами по телефону або електронною поштою протягом 48 годин, якщо виліт через 4 дні або більше, і 24 годин — якщо раніше. Якщо ви не зв'яжетеся з нами протягом указаного часу, гарантія втратиться. Коли ви повідомите нас про зміни в розкладі або затримку, ми запропонуємо вам новий рейс у тому самому класі протягом 72 годин або повне повернення коштів за невикористані авіаквитки.
    Ви повинні надати нам відповідь протягом 24 годин з моменту отримання пропозиції або гарантія втратиться.
  • Якщо через затримку або скасування рейсу ви пропускаєте стикувальний рейс за окремим квитком, слід якомога швидше зателефонувати нам. Якщо це стається в неробочий час, вам потрібно забронювати новий рейс до кінцевого пункту призначення самостійно. Ми пізніше відшкодуємо вам ці витрати за умови, що квиток заброньовано в тому самому класі та за обґрунтованою ціною. Якщо ви забронюєте квиток у вищому класі, доведеться сплатити різницю. Зверніть увагу, що в таких випадках ми завжди дотримуємося рекомендацій аеропорту щодо мінімального часу стикування. Якщо, враховуючи цей час, ви мали б встигнути на рейс, витрати відшкодовано не буде.

Житло: Якщо через затримку або скасування рейсу ви пропустили стикувальний рейс і потребуєте місця для ночівлі (з 22:00 до 08:00), вам буде відшкодовано вартість проживання (максимум 50 UAH /пасажир). Відшкодування надається незалежно від кількості ночей.

Харчування: Якщо через затримку або скасування рейсу ви запізнюєтеся більше ніж на 4 години, ми відшкодуємо вам витрати на харчування (до 10 UAH/особа).

Якщо вам пропонує проживання або харчування авіакомпанія чи аеропорт, відшкодування не надається.

Альтернативний транспорт: Якщо нам не вдасться знайти вам інший рейс із того самого аеропорту, ми можемо відправити вас до іншого аеропорту в радіусі 200 кілометрів. У такому випадку ми відшкодуємо транспортні витрати вам і вашим супутникам у розмірі щонайбільше 100 UAH.

Віза

У деяких випадках для продовження подорожі може знадобитися звичайна або транзитна віза. Ви маєте з’ясувати це самостійно.

Багаж

Зверніть увагу, що оскільки ви подорожуєте однією або кількома авіалініями за окремими квитками, вам може знадобитися забрати свій багаж і знову зареєструвати його між рейсами.

Header
Subject
Body
Footer