LogoType
Домашня сторінка

Запитання та відповіді

На цій сторінці наведено відповіді на запитання, що задаються найчастіше. Не можете знайти потрібну інформацію? Зверніться до нас, скориставшись контактною формою на сторінці контактів.


Бронювання та оплата

Не працює мій купон на знижку, в чому причина?
Не працює мій купон на знижку, в чому причина?
Подорожі з бюджетними авіакомпаніями
Переглянути всі статті

Зміни та скасування

Can I change my flight tickets with the airline if I have a Flexible Ticket?
Бажаєте скасувати рейс?
Де я можу переглянути стан свого запиту на повернення коштів?
Переглянути всі статті

Реєстрація

Скільки разів потрібно реєструватися?
Чи можна після реєстрації додавати додаткові послуги, вносити зміни до подорожі або скасувати її?
Що робити після реєстрації?
Переглянути всі статті

Інформація про COVID-19

В авіакомпанії говорять, що мені потрібно зв’язатися з вами для повернення коштів.
До кого я можу звернутися з питаннями щодо COVID-19?
Потрібно перебронювати всіх пасажирів у своєму бронюванні чи можна лише одного пасажира?
Переглянути всі статті

Відгуки та скарги

Що робити, якщо я бажаю подати скаргу про надання авіаквитків?
Я не задоволений умовами готелю чи орендованим автомобілем, чи можу я написати вам мої зауваження?
Я хочу залишити зауваження про мою поїздку після повернення додому. Що для цього потрібно зробити?
Переглянути всі статті

Продукти та послуги

До кого звертатися з питань бронювання готелю?
Мною не отримано готельний ваучер/ваучер на прокат автомобіля. Що мені слід робити?
У чому полягає послуга квитка з відкритою датою?
Переглянути всі статті

Оповіщення щодо подорожей

Чи мене автоматично перебронюють, якщо мій політ відмінено?
Чи отримаю я свої гроші назад, якщо мій рейс скасовано?
Переглянути всі статті
Footer logotype