Наші можливості, зазвичай, дуже обмежені, а наявність вибору у нашій системі завжди залежить від пропозиції авіаперевізника, та ми постійно намагаємося знаходити додаткові рішення у ситуаціях що виникають. Якщо ви бажаєте отримати від нас додаткову допомогу – замовте наш сервісний пакет на випадок зміни розкладу польотів коли ви реєструєте ваше бронювання. Найпростіше це зробити скориставшись опцією чат, або надіславши до нас електронне повідомлення, і ми надішлемо вам лінк для проведення оплати за сервісний пакет на випадок зміни розкладу польотів. Відразу після підтвердження інформації про активацію вашого сервісного пакету ми розпочнемо пошук для вас альтернативних варіантів. У випадку, якщо ви не погодитесь з одним з запропонованих вам альтернативних варіантів, вартість сервісного пакету вам не повернеться. Зверніть увагу на те, що авіаперевізник, зазвичай, не приймає до уваги часові обмеження при пересадках у випадку, якщо ви придбаєте окремі квитки.