Ми можемо надіслати запит до авіаперевізника стосовно вашої домашньої тварини при умові замовлення вами нашого сервісного пакета. Це завжди компанія авіаперевізника, хто вирішує у випадку дозволу чи відмови на подорож з домашніми тваринами. Сервісний пакет можна замовити за заниженим тарифом під час бронювання. Додаткове замовлення сервісного пакета після завершення бронювання відбувається завжди за повним тарифом. Запити приймається лише при наявності бронювання. Якщо авіаперевізник не підтверджує можливість перевезення вашої домашньої тварини, тарифи за авіаквитки на сервісний пакет не повертаються. Якщо авіаперевізник стягує тариф, такий тариф відшкодовуватиметься вами на користь авіакомпанії при реєстрації в аеропорту. Будь ласка, дізнайтеся встановлені суми тарифів на Інтернет сторінці авіаперевізника. При бронюванні перевезення домашніх тварин вкажіть розміри ваших тварин(довжина, ріст, ширина), а, також, вагу клітки.