Пакет підтримки — це послуга, яку ми пропонуємо нашим клієнтам під час бронювання. Отримати пакет підтримки «Преміум» можна пізніше при здійсненні відповідної оплати. Кошти за пакет підтримки не повертаються, якщо подорож скасовано або якщо авіакомпанія не може задовольнити надіслані їй вимоги. Авіакомпанія може нараховувати додаткову плату.

У разі придбання нашого пакету підтримки «Преміум» або «Платиновий» до його складу входитиме таке:

·         допомога в знаходженні найкращої можливої альтернативи, виходячи з правил авіакомпанії, якщо змінився розклад, а передбачуваний новий час рейсу для вас незручний;

·         реєстрація картки постійного пасажира в авіакомпанії.


Скористатися придбаним вами пакетом підтримки можна за допомогою форми контактів, яка знаходиться в розділі «Продукти та послуги» сторінки «Зв’язатися з нами» на нашому веб-сайті. Клацніть на посиланні «Написати до служби підтримки клієнтів», а потім виберіть рівень придбаного вами пакету підтримки. Швидкість, із якою ви отримаєте відповідь і допомогу в отриманні відшкодування, залежатиме від того, який пакет вибрано – «Преміум» або «Платиновий». Найвищий пріоритет мають клієнти, що придбали пакет «Платиновий».