У всіх випадках ви також можете звернутися до авіакомпанії за допомогою з вашим запитом. В ЄС діє Регламент 261/2004, згідно з яким авіакомпанія має допомогти вам, не направляючи вас до туристичного агентства, навіть якщо ви придбали авіаквитки на вебсайті туристичного агентства.

Якщо ми допоможемо вам з оформленням заявки на повернення коштів, за це та за саму заявку однаково відповідає авіакомпанія. Крім того, ви можете звернутися безпосередньо до авіакомпанії зі своєю заявкою на повернення коштів.

Якщо ви придбали квиток через нас, авіакомпанія поверне кошти нам, і після отримання ми обробимо платіж, зважаючи на вашу початкову форму оплати.

У Швеції, де знаходиться наш головний офіс, Агентство із захисту прав споживачів зробило публічну заяву про обов’язок авіакомпаній допомагати своїм клієнтам, а не направляти їх назад до туристичних агентств. Якщо ви звернетеся до нас по допомогу, ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам, однак ми маємо дотримуватися правил і обмежень авіакомпаній.