Якщо ви маєте право на відшкодування, ми можемо надіслати запит на відшкодування коштів авіакомпанії від вашого імені. Коли і якщо авіакомпанія задовольнить запит і нам буде повернено суму, ми обробимо ваше відшкодування відповідно до політики авіакомпанії та наших Умов та положень, які ви можете знайти тут. Сума відшкодування коштів повертається початковим методом платежу.

Залежно від затримок з боку авіакомпаній процес повернення коштів може зайняти від 2 до 8 тижнів, а в крайніх випадках і довше після подачі запиту в авіакомпанію. Як тільки ми отримаємо кошти від авіакомпанії, ми надішлемо їх вам; однак через великі обсяги повернення, які ми обробляємо через пандемію, процес з нашого боку також може зайняти кілька тижнів.

Якщо ваше бронювання включає в себе кілька пасажирів, зазвичай ви можете перебронювати тільки одного з них. Ви також можете перебронювати пасажирів у різний час, якщо термін перебронювання авіакомпанії та критерії дотримані. Точні правила кожна авіакомпанія встановлює окремо.