Якщо ви незадоволені проживанням у готелі чи орендованим автомобілем, спробуйте залишити ваші зауваження спершу у готулі чи у автопрокаті, щоб дати їм шанс виправити помилки. Якщо проблему не вдасться усунути на місці, в готелі чи в автопрокаті, чи післа контакту за вказаними нами в додатках номерами телефонів, залишіть ваші зауваження у нас скориставшись нашим контактним формуляром. Ми не можемо перепостити ваше рекламацію до поставника у випадку, якщо ви самі не намагалися на місці виправити таку помилку. Рекламації завжди подаються і вигляді письмової заяви, якщо ви просите компенсації за додаткові витрати. Усі квитанції надаються нам в оригіналі. Бланк рекламації ви знайдете у правилах