Якщо пункт вашого вильоту або прильоту знаходиться на території ЄС або ви користуєтеся послугами європейської авіакомпанії, у разі скасування чи затримки рейсу або відмови вам у посадці ви завжди маєте право вимагати компенсацію безпосередньо від авіакомпанії відповідно до Регламенту (ЄС) № 261/2004. За відповідних обставин необхідно звертатися безпосередньо до авіакомпанії для обробки та виплати такої компенсації.

Зверніть увагу, що Регламент (ЄС) № 261/2004 регулює відносини між авіакомпанією та клієнтом. Зважаючи на те, що ви є клієнтом, а ми — посередником, у вас є дві угоди: одна з нами як посередником та інша безпосередньо з авіакомпанією. Регламент (ЄС) № 261/2004 застосовується тільки до угоди про обслуговування, яку ви уклали безпосередньо з авіакомпанією, а не до угоди про надання послуг між вами як клієнтом і нами як туристичним агентством.