Якщо ви отримали від нас електронного листа з кодом ваучера, ви можете перебронювати квиток самостійно на нашому сайті.


 Зверніть увагу, що якщо ви вже скористались ваучером, здійснивши перебронювання через нашу службу підтримки, код ваучера втрачає силу. Як скористатися кодом ваучера і перебронювати квиток на нашому сайті

  • Увійдіть на нашу платформу бронювання за посиланням, вказаним у вашому електронному повідомленні з ваучером.
    Знайдіть нову поїздку; зверніть увагу, що нова поїздка повинна відповідати критеріям, зазначеним у листі, щоб ваучер був дійсний.
  • Застосуйте код ваучера на сторінці оплати:
  • Якщо ваучер успішно застосовано, він виглядатиме наступним чином:
  • У разі, якщо який-небудь з необхідних критеріїв не був задоволений або ваучер не є дійсний, вам буде видано наступне повідомлення про помилку:
  • Після успішного прийняття коду ваучера ви отримаєте повідомлення по електронній пошті та під час бронювання, поки ми перевіримо, чи доступний обраний рейс у перевізника.
  • Якщо бронювання підтвердиться, вас буде повідомлено електронною поштою – ви забронювали нову поїздку!


Якщо вибраний рейс недоступний, вас буде повідомлено електронною поштою, і вам доведеться повторити процес бронювання знову. Що стосується додаткових послуг: Якщо ви додали додаткові послуги до вашого початкового бронювання, вони не будуть переведені на нове бронювання і повинні бути додані знову. 


Винятки: 

Страхування подорожей – якщо початкова тривалість поліса не зміниться, цей продукт буде переданий на нове бронювання. В іншому випадку поліс буде повернено. 

Страхування скасування – цю послугу буде перенесено на ваше нове бронювання. 

Квиток з відкритою датою – цю послугу буде перенесено на нове бронювання і буде дійсною до нової дати повернення. 

Якщо ви отримали ваучер безпосередньо від авіакомпанії, вам необхідно звернутися до служби підтримки авіакомпанії.