Через пандемію індустрія авіаперевезень стикається зі складною ситуацією з великою кількістю скасування рейсів і очікуваним відшкодуванням платежів. Якщо ви хочете змінити або скасувати бронювання рейсу, ми зв’яжемося з авіакомпанією від вашого імені, хоча, майте на увазі, що правила авіакомпанії варіюються від авіакомпанії до авіакомпанії, і ми не можемо гарантувати, що авіакомпанія, з якою ви подорожуєте, зможе задовольнити ваш запит. Знайте, що ми робимо все можливе, щоб підтримати вас у цій складній ситуації.

Дізнайтеся більше про наш тариф за ручне транспортування тут.

Ми опрацьовуємо всі запити на відшкодування або зміни в тому порядку, в який ми їх отримуємо, і очікуваний час опрацювання довший, ніж зазвичай, через пандемію та збільшений обсяг. Ми робимо все можливе, щоб допомогти вам якомога швидше.

Як ви будете інформувати мене про оновлення?

Ви отримаєте електронне повідомлення після обробки ваших змін або відшкодування, і ми просимо вас почекати отримання такої додаткової інформації по електронній пошті, перш ніж зв’язуватися з нами. Пам’ятайте, що ви можете перевірити свій статус повернення коштів, увійшовши в «Мої бронювання», до яких ви можете отримати доступ через правий верхній кут нашого сайту, або натиснувши тут.

Увійдіть за допомогою свого облікового запису Facebook чи Google, якщо бронювання здійснювалося з пов’язаного облікового запису електронної пошти, або введіть номер замовлення й адресу електронної пошти, яка використовувалася під час бронювання.