Ми використовуємо файли cookie, щоб ви могли зручно користуватися нашими послугами. Продовжуючи, ви погоджуєтеся з використанням файлів cookie.
pdf print

Умови та правила для туристів


Відповідальність за організацію подорожей

Компанія Gotogate виступає посередником із продажу авіаквитків, бронювання номерів у готелях, прокату автомобілів і організації заходів. Наша компанія не несе відповідальність за зміни в розкладах, скасування рейсів, перевезення багажу або інші події, що стосуються виконання рейсів. Компанія також не несе відповідальності за проблеми, що стосуються заброньованих номерів у готелях або взятих напрокат автомобілів. Відповідальність за такі випадки несе відповідний постачальник. Отже, будь-які претензії стосовно цього повинні спрямовуватися безпосередньо постачальнику.

Щоб здійснити бронювання в компанії Gotogate, вам повинно виповнитися 18 років.

Зміни та перевірка інформації

У разі бронювання авіаквитків необхідно правильно вказати своє ім'я та прізвище, а також форму звернення, що відповідають даним у паспорті. Авіаквитки не підлягають передачі. Дані виконаного бронювання неможливо змінити. Після отримання оплати неможливо повернути кошти за квитки або внести до них зміни.

Обов'язки туристів

  • Перед здійсненням покупки прочитати та погодитися з умовами подорожування.
  • Перед здійсненням покупки перевірити відповідність ім'я та прізвища туриста даним, зазначеним у його паспорті.
  • Негайно звернутися до Gotogate у разі, якщо протягом кількох хвилин після бронювання не отримано підтвердження електронною поштою. Відразу після отримання цього підтвердження електронною поштою необхідно перевірити правильність зазначених даних. У разі виникнення питань негайно повідомити про це компанію Gotogate. У неробочі години просимо звертатися безпосередньо до авіакомпанії, постачальника готельних послуг або компанії з прокату автомобілів, щоб перевірити, чи можливе внесення будь-яких виправлень.
  • Регулярно перевіряти електронну скриньку, адресу якої ви нам надали, оскільки листування з нами здійснюється електронною поштою.
  • Регулярно перевіряти розклад рейсів і будь-які зміни до нього стосовно рейсів відправлення та зворотних рейсів.
  • Звернутися до відповідної авіакомпанії, щоб уточнити, з якого термінала аеропорту відбудеться виліт.
  • Перевірити візові правила стосовно пункту кінцевого призначення та у випадку будь-яких зупинок. Це можна зробити через посольство потрібної країни та авіакомпанії, які здійснюватимуть перевезення.
  • Перевірити, які щеплення слід провести перед подорожжю.
  • Перевірити правила щодо паспортів і термін дії свого паспорта, оскільки законодавство деяких країн вимагає, щоб паспорт був дійсний щонайменше півроку після повернення додому.
  • Перевірити час реєстрації для всіх пунктів подорожі. Ми рекомендуємо зареєструватися в аеропорту принаймні за 1,5 години до вильоту (внутрішні рейси) або за 2,5 години (міжнародні рейси).

Квитки

Підтвердження про бронювання, яке компанія Gotogate надсилає електронною поштою туристу після завершення процесу бронювання, є проїзним документом. Турист повинен зберігати його в себе протягом усієї подорожі. У цьому підтвердженні міститься вся важлива інформація, наприклад, номер бронювання, номер рейсу та розклад рейсів. Ми також рекомендуємо туристу роздрукувати розклад, вибравши в підтвердженні відповідне посилання.

Авіаквитки повинні завжди використовуватися у хронологічному порядку, а всі етапи подорожі повинні бути заповнені. Якщо турист не здійснить будь-який етап подорожі, авіакомпанія скасує решту подорожі без подальшої компенсації. Це правило не залежить від компанії Gotogate.

Квитки з окремими номерами бронювання завжди вважаються такими, що належать до окремих подорожей, незалежних одна від одної. Компанія Gotogate не несе відповідальність за стикування рейсів, що не відбулося, або за відсутність компенсації за окремі квитки в разі змін розкладу, затримки або скасування рейсів.

Зміна ціни/технічні помилки

Компанія Gotogate залишає за собою право вносити зміни, що виникли через технічні помилки, і змінювати ціни, що не залежать від неї. Вона також залишає за собою право зв'язатися з туристом впродовж 24 годин (у робочі дні), щоб внести зміни до здійснених бронювань. Якщо технічні проблеми виникають протягом вихідних або незадовго до них, ми зв'яжемося з туристом наступного робочого дня. Компанія Gotogate залишає за собою право скасовувати бронювання в разі технічних проблем і помилок у цінах, що виникли не з її вини. У такому випадку турист отримає повідомлення електронною поштою.

До вказаної вартості квитка входить вартість аеропортових зборів. У деяких аеропортах аеропортовий збір сплачується готівкою перед відльотом. Турист зобов'язаний перевіряти цю інформацію.

Комбінація з окремих квитків (One-way combination)

Подорожі, які позначені як «One-way combination» складаються з двох окремих подорожей. Навіть якщо етапи було заброньовано разом, вони розглядаються як окремі. Це позначає, що кожний з етапів подорожі обробляється окремо в разі скасувань, змінення, переривань перевезень таких, як переривання через страйки, а також зміни в розкладі. Застосовуються власні правила кожного окремого авіаперевізника.

Бронювання сидінь

Цією послугою можна скористатися лише в момент бронювання.

Ми не можемо гарантувати, що вибрані вами сидіння будуть підтверджені авіакомпанією. Можливість попереднього бронювання сидінь у конкретному ряду, з додатковим простором для ніг або поруч з аварійним виходом не надається. Авіакомпанія має право змінювати місця на борту, не інформуючи про це нас або пасажирів.

Для поїздок до іншої частини світу із проміжними рейсами (наприклад, внутрішніми рейсами чи поїздками в межах території Європи) послуга бронювання сидінь зазвичай недоступна. У разі неможливості надання вибраного сидіння авіакомпанією оплата за послугу не повертається.

Зображення схеми сидінь може дещо відрізнятися від фактичної конструкції літака.

Скасування

Квитки видаються негайно після отримання оплати, після чого неможливо повернути кошти або внести до квитків зміни. Компанія Gotogate здійснює операції згідно з правилами бронювання авіакомпаній, які зазвичай є дуже суворими. Інакше кажучи, компенсація та повторне бронювання заборонені. Компенсація щодо бронювань може здійснюватися, якщо турист придбав у компанії Gotogate страховку від скасування під час бронювання та дотримується її умов. Докладні відомості див. у розділі "Страховка на випадок скасування".

У разі повернення коштів період обробки претензії складає від 4 до 16 тижнів. Виплата компенсацій здійснюється постачальником. Компанія Gotogate не має важелів впливу на час обробки претензій. У разі виплати компенсації стягується збір за обробку в розмірі 65 EUR за квиток. Компанія Gotogate не здійснює компенсацію вартості збору за захист від скасування або попередньо оплачених внесків, зборів і будь-яких страхових полісів (за виключенням захист подорожі).

При перебронюванням клієнт повинен звернутися в службу підтримки компанії "Gotogates" по телефону або електронній пошті. При відправці електронного листа необхідно скористатися спеціальним бланком для перебронювання, який Ви знайдете на нашій сторінці в Інтернеті в розділі "Зв'яжіться з нами - перебронювати квитки в" Gotogates ". Перебронюванням здійснюється в робочий час, до 24 годин до вихідної дати відправлення. При зміні даних вашої броні необхідно переконатися, що Ваша подорож буде завершено протягом року з моменту первинного бронювання.

 

Перебронювання здійснюється тільки після отримання електронного повідомлення від "Gotogate" про підтвердження зміни даних. Компанія "Gotogate" не несе відповідальність за втрату даних перебронювання, в зв'язку з тим, що клієнт не звернувся в нашу службу підтримки. Послуга перебронювання дозволяє також змінити рейс в залежності від наявності вільних місць. У разі якщо квиток буде замінений на більш дорогий, сам клієнт повинен компенсувати різницю вартості квитків. Перебронювання може здійснюватися тільки в межах рейсів авіакомпанії первісного бронювання.

Заборонено змінювати пункт призначення польоту туди-назад.

  • При зміні даних бронювання заборонені зміни або виправлення в імені пасажира.
  • Відрізки шляху повинні слідувати в тому ж порядку, що і в попередньому бронюванні.
  • Заборонено бронювати квитки з так званої "зупинкою в дорозі".
  • Змінити дані бронювання можливо тільки один раз. Після підтвердження зміни послуга перебронювання квитків вважається використаною.
  • При поверненні квитків вартість перебронювання не відшкодовується.
  • Якщо після зміни даних бронювання пасажир більше не має права на придбання квитка за спеціальною ціною (наприклад, немовля), пасажир оплачує різницю вартості двох квитків.
  • Компанія "Gotogate" не несе відповідальність за інформацію про візи в разі продовження подорожі.
  • При зміні даних бронювання необхідно переконатися, що подорож буде завершено протягом року з моменту первинного бронювання.
  • Послуга перебронювання не дозволяє повернення на початковий рейс.
  • При перебронюванням квитків компанія "Gotogate" не несе відповідальності за можливі додаткові послуги, що надаються авіакомпанією, такі як реєстрація багажу і вибір місця.
  • Якщо пасажир не з'являється на будь-яку із секцій подорожі, опція повторного бронювання перестає бути дійсною.

     

Повторне бронювання

Квитки видаються негайно після отримання оплати, після чого внесення змін до них неможливе. Компанія Gotogate здійснює операції згідно з правилами бронювання авіакомпаній, які зазвичай є дуже суворими. Інакше кажучи, повторне бронювання заборонене. Якщо авіакомпанія дозволяє здійснити повторне бронювання, цю операцію можна здійснити не пізніше ніж за добу до відправлення рейсу.

Розклад рейсів

Розклад усіх зазначених рейсів указаний за місцевим часом. Прибуття наступного дня помічені в розкладі позначкою "+1".

Внесення змін до розкладу

Авіакомпанії можуть в останній момент змінювати свої розклади та скасовувати рейси. Такі зміни не залежать від компанії Gotogate. Турист особисто відповідає за перевірку безпосередньо в авіакомпанії часу рейсів в обох напрямках.

Компанія не несе відповідальність за повідомлення клієнтів про зміни в розкладі рейсів або про їх скасування. Ми також не несемо відповідальність за будь-які рейси, що були скасовані через екологічні катастрофи, військові події, страйки або інші непередбачені події. Будь-які зміни не є підставою для зниження цін, заміни рейсів, відшкодування збитків та інших видів компенсації від компанії Gotogate. Ми не відшкодовуємо жодні додаткові організаційні заходи стосовно подорожі, наприклад вартість залізничних квитків, номеру в готелі або прокату автомобіля.

Якщо зміни в розкладі призводять до прибуття в готель або компанію з прокату автомобілів із запізненням, турист зобов'язаний особисто повідомити про це персонал готелю або компанії з прокату автомобілів.

Питання транспорту та готелю в разі зміни аеропорту або дати

Вартість користування будь-якими видами наземного транспорту та ночівлі не входить у вартість квитка. Турист особисто відповідає за перевірку розкладів руху та цін. Це положення також застосовується в разі будь-яких змін до розкладів авіакомпаній, що не залежать від компанії Gotogate і за які вона не несе відповідальності.

Час стикування на транзитних зупинках

Заброньовані через компанію Gotogate рейси мають погоджений час стикувань. Час, необхідний для стикування під час транзитних зупинок, розраховується авіакомпаніями. Якщо в разі наскрізного бронювання сегмент рейсу виконується із затримкою, авіакомпанії зобов'язані допомогти туристу дістатися пункту кінцевого призначення.

При бронювання окремих квитків авіакомпанії не несуть відповідальності за затримки, що призводять до неможливості стикування. Отже, турист зобов'язаний стежити за тим, щоб часу стикування було достатньо відповідно до вимог авіакомпаній і аеропортів. Компанія не відшкодовує будь-які додаткові витрати, пов'язані із зазначеним вище.

Готелі

Компанія Gotogate здійснює організацію готелів разом з IAN.COM. Турист зобов'язаний особисто повідомити адміністрацію готелю про будь-які зміни в розкладі рейсу, які можуть призвести до прибуття в готель із запізненням.

Клацніть тут, щоб переглянути повні умови »

Прокат автомобілів

Починаючи з 11 липня 2013 року компанія Gotogate здійснює організацію прокату автомобілів разом з rentalcars.com. Турист зобов'язаний особисто повідомити компанію з прокату автомобілів про будь-які зміни в розкладі рейсів, що можуть призвести до прибуття в компанію з прокату автомобілів із запізненням.

Клацніть тут, щоб переглянути повні умови »

Діти, які подорожують разом із дорослими

Компанія Gotogate не здійснює продаж білетів дітям, які подорожують окремо. Для дітей віком до 18 років здійснюється бронювання квитків для подорожування в супроводі дорослих. Деякі країни та авіакомпанії забороняють дітям у віці до 18 років здійснювати переліт без супроводу опікуна.

Немовлята

Діти віком від 0 до 2 років подорожують як немовлята, для яких власне місце не передбачено. Якщо немовляті до завершення подорожі виповнюється 2 роки, необхідно бронювати дитячий квиток на всю подорож. Забороняється бронювати квитки для немовлят до їх народження, оскільки правильне ім'я та дата народження повинні відповідати зазначеним у паспорті. Ми не бронюємо квитки для немовлят пізніше. Компанія Gotogate не відшкодовує будь-які витрати, якщо із самого початку було заброньовано неправильний тип квитка.

Ми не гарантуємо дотримання вимог щодо дитячого харчування, умов для догляду за дітьми тощо.

Подвійне бронювання

Турист несе відповідальність за те, щоб будь-яке подвійне бронювання було скасоване незалежно від місця його здійснення. В іншому випадку для туриста виникає ризик, що авіакомпанія скасує подвійне бронювання без попереднього повідомлення. Компанія Gotogate не бере на себе відповідальність за скасування з боку авіакомпанії або ненадання компенсації у зв'язку з цим.

Паспорти, візи та транзитні візи

Турист зобов'язаний стежити за тим, щоб його паспорт був дійсним на час бронювання. Турист також зобов'язаний стежити за тим, щоб у пункті кінцевого призначення він мав візу та будь-які візи, що необхідні на транзитних зупинках. Турист несе особисту відповідальність за будь-які витрати, що виникли через проблеми із зазначеними вище формальностями. Важливо, щоб турист стежив за тим, щоб його паспорт, візи та транзитні візи відповідали вимогам відповідних країн і авіакомпаній. Компанія Gotogate рекомендує туристам брати паспорти із собою в будь-яку подорож.

У деяких країнах відносно резервування квитків на зворотній рейс застосовуються спеціальні положення. Турист зобов'язаний перевірити цю інформацію в посольстві потрібної країни та в авіакомпаніях.

Для всіх подорожей до або через США потрібно мати затверджений дозвіл на в'їзд (ESTA) і паспорт, придатний для автоматичного розпізнання.

Страховка на випадок скасування

Під час бронювання рейсу необхідно придбати й оплатити страховку від скасування. Ця страховка набуває сили після здійснення бронювання та припиняє діяти після початку рейсу, розраховується від фактичної дати вильоту, на яку заброньований рейс. Усі туристи під час бронювання повинні придбати страховку від скасування, щоб скористуватися нею після скасування бронювання.

Скасування

Скасування повинне здійснюватися щонайменше за дві години до вильоту, щоб можна було застосувати страховку від скасування. Страховка від скасування втрачає свою силу одразу після початку рейсу. У неробочі години компанії Gotogate з питань скасування необхідно звертатися безпосередньо до авіакомпаній, постачальників готельних послуг або компаній із прокату автомобілів.

Якщо рейс скасований на основі пред'явлення дійсної медичної довідки, повна вартість бронювання буде відшкодована за виключенням збору за обробку в розмірі
45 EUR на одну особу. Компанія Gotogate не здійснює компенсацію вартості збору за захист від скасування або попередньо оплачених внесків, зборів і будь-яких страхових полісів (за виключенням захист подорожі). Максимальна сума, що виплачується в разі скасування за страховкою від скасування, складає 2 800 EUR на одну особу та/або 5 600 EUR на рейс.

Випадки, коли кошти підлягають поверненню

Кошти підлягають відшкод уванню, якщо турист не в змозі здійснити заплановану подорож через непередбачені випадки, а саме:

  • гостре захворювання або нещасний випадок з подорожуючим, його попутником у тому ж бронюванні або близьким родичем, коли рекомендовано відмовитися від запланованої подорожі згідно з медичною довідкою від лікаря, який проводить лікування;
  • у разі смерті подорожуючого, його близького родича або попутника в тому ж бронюванні.

Захист від скасування не поширюється на:

  • компенсацію, що може бути отримана де-інде, наприклад за рахунок іншої страховки або захисту від скасування;
  • хворобу, нещасний випадок або травмування, про які подорожуючому було відомо (було поставлено діагноз) під час укладання угоди про страхуванні від скасування;
  • хронічні захворювання/інфекції/психічні розлади. Це не стосується випадків, коли в особи не спостерігаються симптоми/проблеми протягом останніх шести місяців від часу бронювання подорожі. Якщо скасування пов'язане з цими симптомами, діагноз повинен підтвердити спеціаліст;
  • захворювання, нещасний випадок або інші наслідки вагітності або пологів;
  • ускладнення, що спричинені вживанням алкоголю, інших токсичних речовин, седативних засобів або наркотиків;
  • витрати, понесені через те, що захищеная сторона спізнилась зі скасуванням організації до подорожі;
  • у разі відсутності мети подорожі;
  • ускладнення, що виникли в результаті особисто обраних процедур і лікування, зокрема косметичних операцій;
  • будь-які додаткові заходи з організації подорожі, що не входять у підтвердження, наприклад квитки в театр тощо.

Які відомості нам необхідні?

Страховка від скасування застосовується лише разом з дійсною медичною довідкою. Ми повинні отримати її протягом
п'яти робочих днів після скасування. Медична довідка повинна бути заповнена лікарем, який проводить лікування. У ній повинні бути зазначені його ім'я та прізвище, контактні дані та печатка. У разі відсутності печатки потрібно надати копію посвідчення особи лікаря.

У медичній довідці також повинні бути зазначені такі дані:

  • дата проведення огляду;
  • результати огляду;
  • діагноз;
  • інші оригінали довідок/документів, що можуть бути важливими в оцінці претензії;
  • фактичне підтвердження того, що захворювання є гострим і перешкоджає пацієнту здійснити подорож.

Форму медичної довідки можна завантажити тут »

Тлумачення терміну "близький родич"

Термін "близький родич" у цьому контексті означає чоловіка, дружину, дітей, онуків, рідних братів або сестер, батьків, бабусь і дідусів, батьків чоловіка або дружини застрахованої сторони або особу, з якою застрахована сторона проживає як подружжя.

Пакет послуг

Пакет послуг — це послуга, яку ми пропонуємо своїм клієнтам. Турист здійснює придбання цієї послуги під час бронювання. Пізніше можна відмовитися від пакета послуг у будь-який час до відправлення, оплативши збір у розмірі 35 EUR за кожне бронювання.

Пакет послуг включає:

  • пошук оптимальних варіантів у разі внесення авіакомпанією змін до свого розкладу (згідно з правилами авіакомпаній);
  • якщо це можливо — попереднє бронювання місць на рейси в авіакомпанії (крім місць біля аварійних виходів, місць у салонах із покращеними умовами й зазвичай не для рейсів на території Європи);
  • допомогу у створенні запита дитячої колиски для немовляти (часто неможливо для рейсів на території Європи);
  • бронювання провозу спеціального багажу (наприклад, сумок для гольфу або лиж);
  • бронювання спеціального меню в разі оплати харчування (часто не надається для рейсів на території Європи);
  • перевірку варіантів і вартості для повторного бронювання подорожі (зауважте, що вартість повторного бронювання стягується згідно з правилами авіакомпаній, що зазначено у квитку);
  • реєстрацію вашої бонусної картки в авіакомпанії;

Постачальник має право ввести будь-які додаткові збори. У разі якщо подорож скасовано або запити не підтверджено авіакомпанією, відшкодування вартості пакету послуг не здійснюється.

Якщо до вильоту залишається не більше трьох днів, необхідно звернутися до нас за телефоном або через чат, щоб надіслати свої запити. Зауважте, що часто неможливо підтвердити запити, якщо вони подаються протягом 72 годин до відправлення.
Пасажири, які страждають на гостру форму харчової алергії, повинні повідомити безпосередньо авіакомпанію.

Оплати додаткових послуг

Клієнт може вибрати один із двох варіантів оплати додаткових продуктів. За домовленістю реквізити платежу можна передати службі підтримки телефоном або за допомогою нашого посилання для замовлення.

Компанія Gotogate не працює з одноразовими картками, оскільки платіж здійснюється у два кроки. Клієнт зобов'язаний стежити за тим, щоб оплата здійснювалась під час покупки. Компанія Gotogate залишає за собою право робити повернення в разі зміни цін або технічних помилок.

Після оформлення платежу послуга стає обов'язковою, її не можна змінити або скасувати.

Багаж

Компанія Gotogate не несе відповідальності за вартість провезення багажу, що не входить у вартість квитків. Ми лише передаємо запити стосовно провозу таких видів спеціального багажу: інвалідні візки, сноуборди, дошки для серфінга, лижі, сумки для гольфу, велосипеди, собаки та кішки. Ми не маємо змоги впливати на авіакомпанії стосовно підтвердження ними запитів. Крім вартості, що стягується авіакомпанією, компанія Gotogate стягує збір за цю послугу.

Загублений/пошкоджений багаж

Компанія Gotogate не несе відповідальності за загублений або пошкоджений багаж. Про виникнення будь-яких проблем необхідно негайно повідомити представника авіакомпанії в аеропорту.

Дисконтні картки

Здійснюючи бронювання, під час введення особистих даних (П.І.Б. тощо) можна додати дані своєї дисконтної картки. Ми лише передаємо ваші дані й не несемо відповідальності за зарахування бонусних балів у відповідній авіакомпанії.

Завжди зберігайте посадковий талон, поки авіакомпанія не зарахує бали. Якщо у вас не буде посадкового талона, пізніше ви не матимете можливості зарахування балів. Якщо пізніше вам необхідно зарахувати бали, необхідно завжди здійснювати цю операцію безпосередньо через авіакомпанію.

Пам'ятайте, що бонусні бали зараховуються не за всі рейси. Цю інформацію необхідно перевіряти безпосередньо в авіакомпанії.

Premium Economy, Business, First Class

Цією послугою можна скористатися лише в момент бронювання. Залежно від авіакомпанії послуга може іноді надаватися лише на певних ділянках шляху.

Наявні послуги на борту різняться між авіакомпаніями. Точну інформацію див. на веб-сайті кожної конкретної авіакомпанії. Gotogate не нестиме відповідальність, якщо авіакомпанія змінить тип повітряного судна або надлишково забронює каютний клас, що може спричинити зміну спектра доступних послуг або зниження їхнього класу. Усі скарги в такому разі потрібно надсилати безпосередньо відповідній авіакомпанії.

Щеплення

Турист зобов'язаний стежити за тим, щоб були зроблені всі необхідні щеплення та дотримані інші необхідні формальності, яких необхідно дотримуватися для подорожі до країни, яку турист планує відвідати. Будь-які витрати, пов'язані із зазначеним вище, несе турист.

Шахрайство при оплаті

Компанія Gotogate залишає за собою право відмовити в оплаті карткою, якщо є причина підозрювати вчинення шахрайства. У разі підозри злочину може вимагатися легітимізація оплати. Відомості про всі випадки шахрайства з банківськими картками направляються в органи внутрішніх справ. Ці відомості також направляються до компанії зі стягнення заборгованості.

Закон Швеції про захист персональних даних (PUL)

У своїй діяльності компанія Gotogate керується положеннями закону Швеції про захист персональних даних (1998:204). Здійснюючи придбання нашої послуги/продукту або реєструючи відомості про себе в нашій компанії, ви погоджуєтеся на обробку нами цих відомостей у конкретних цілях.

До персональних даних належать відомості про особу, які зберігаються в певній формі. Сюди входять, наприклад, ваші П.І.Б., адреса електронної пошти, поштова адреса, номер телефону, дані про рахунок на оплату, стан банківського рахунку та інші відомості, які ви надаєте стосовно себе та членів вашої сім'ї під час створення профілю або реєстрації в нашій компанії.

Відомості, що передаються в компанію Gotogate на веб-сайті, будуть використовуватися адміністрацією й дозволять нам підтримувати високий рівень обслуговування для наших клієнтів. Ці відомості використовуватимуться для того, щоб ми змогли надавати замовлені клієнтом послуги, забезпечувати клієнтів продуктами, які вони замовили, і надсилати їм пропозиції щодо їх продуктів і подібних продуктів, пов'язаних із подорожжю. Ці відомості також використовуватимуться для статистичного аналізу й поліпшення контенту веб-сайту, а також для оновлення наших баз даних.

Персональні дані, що стосуються відомостей про банківський рахунок, під час оплати ваших продуктів/послуг оброблятимуться з метою виконання покупки. Третій стороні ці дані можуть направлятися лише в тому разі, якщо це потрібно для проведення оплати та управління нею, щоб розрахуватися за ваше бронювання.

Компанія Gotogate входить до складу групи, компанією-засновником якої є European Travel Interactive. Компанія Gotogate залишає за собою право вільно обробляти та передавати відомості в межах групи. Компанія Gotogate залишає за собою право вільно передавати відомості третій стороні в разі продажу або придбання компанії та активів, або якщо компанію European Travel Interactive, іншу компанію в межах групи або активи в її межах придбала третя сторона. Персональні дані стануть одним з активів, що передається. Треті сторони, які можуть отримати відомості, належатимуть, переважно, до організацій, що пропонують компанії Gotogate подібні продукти та послуги.

До даних може бути організований спільний доступ для наших партнерів та інших учасників, які працюють в інтересах компанії Gotogate, наприклад субпідрядникам для виконання ними контрактів між користувачами й компанією Gotogate.

Ми також можемо надавати відомості третій стороні для дотримання нею своїх правових зобов'язань або якщо це вимагається законом або судовим рішенням.

Надані нам на веб-сайті персональні дані (перед бронюванням або реєстрацією на послугу "Мої сторінки"), які не стосуються вас особисто (наприклад, відомості про членів сім'ї та друзів), зберігатимуться виключно для ваших особистих цілей. Це означає, що компанія Gotogate не використовуватиме ці дані, щоб зв'язатися з відповідними людьми або в інший спосіб скористатися інформацією.

Клієнт особисто відповідає за оновлення даних через веб-сайт або звернувшись до компанії Gotogate. Якщо потрібно оновити або виправити надіслані дані, або якщо у вас виникли будь-які питання або пропозиції стосовно наших послуг, відомостей, що збираються нами, або ваших прав, зв'яжіться з нами через сайт www.Gotogate.com

Якщо ви не бажаєте отримувати подальші пропозиції, пов’язані з вашою подорожжю, натисніть «Відписатися» в кінці листа. Якщо у вас виникли будь-які проблеми при спробі відписатися, надішліть листа за адресою crm@etraveli.com

Авіакомпанії, внесені до "чорного" списку

Деяким авіакомпаніям заборонено здійснення польотів у повітряному просторі ЄС.

Додаткові відомості про ці авіакомпанії див. тут »

Оплата

Вартість, що відображена в результатах пошуку, необхідно сплатити через систему інтернет-банкінгу (банки Nordea, SEB і Swedbank).
Після оформлення платежу бронювання стає обов'язковим, його не можна змінити або скасувати. Ці правила встановлюються авіакомпаніями, а не компанією Gotogate*. Після отримання компанією Gotogate платежу ми відправимо вам підтвердження про бронювання на електронну адресу, що була вказана під час бронювання. Це підтвердження про бронювання є квитком/платіжним документом, який необхідно зберігати протягом усієї подорожі.

Клієнт погоджується на передачу рахунка в електронному вигляді.

Управління всіма платежами здійснюється компанією Travelpartner AB (556730-1543).

* Компанія Gotogate залишає за собою право вносити зміни, обумовлені технічними проблемами та помилками в цінах, що не залежать від неї. Вона також залишає за собою право зв'язатися з клієнтом впродовж 24 годин (у робочі дні), щоб внести зміни до здійснених бронювань. Якщо технічні проблеми виникають протягом вихідних або незадовго до них, ми зв'яжемося з вами наступного робочого дня.

Дебетові/кредитні картки (MasterCard, Eurocard, Visa та American Express)

Картки Diners Club або Electron до оплати не приймаються. У деяких випадках у нас немає можливості приймати до оплати картки іноземних держав. У разі використання катки для оплати дебетові операції здійснюються у два кроки: перший — від авіакомпанії, а другий — компанією Gotogate/Travelpartner.

Претензії

Будь-які проблеми або зауваження, що виникли під час подорожі, необхідно передавати безпосередньо постачальнику (авіакомпанії, компанії з прокату автомобілів, готелю). У разі отримання оплати або компенсації безпосередньо від постачальника, у подальшому ваше право на отримання компенсації зазвичай скасовується. Будь-які претензії, за які не було оплати/компенсації з боку постачальника під час подорожі, надсилатимуться безпосередньо компанії Gotogate для подальшого розгляду. Обробка претензій здійснюється виключно в письмовій формі. Претензії подаються з використанням спеціальної форми не пізніше одного місяця від дати закінчення подорожі. Термін обробки претензії складає приблизно три місяці.

Завантажити нашу форму для подання претензії можна тут »

Адреса відправки претензій:
Компанія Gotogate
Адресат: Reklamation [претензії]
Box 1340
SE-751 43 Uppsala, Sweden

Header
Subject
Body
Footer