Перейти до основного вмісту
GoToGate
  • Рейси
  • Пропозиції для проживання
  • Прокатні автомобілі
  • Контактні дані
  • Запитання та відповіді
  • Умови та положення авіакомпанії
  • Мої бронювання
  • Програма Gotogate
Мої бронювання
Menu
ПідтримкаКонтактні даніЗапитання та відповідіУмови та положення авіакомпаніїМої бронюванняПрограма Gotogate
  1. Головна сторінка
  2. Головна сторінка поширених запитань
  3. Самостійна пересадка
  4. Як мені повторно зареєструвати багаж і що потрібно знати про самостійну пересадку?
  • Реєстрація
  • Зміна розкладу авіарейсів
  • Багаж / інформація про багаж
  • Зміна інформації у квитках і їх скасування
  • Оплата
  • Перед бронюванням
  • Самостійна пересадка
    • Що таке самостійна пересадка та як вона впливає на мій багаж?
    • Чи вплине реєстрація ручної поклажі на мій переліт із самостійною пересадкою?
    • Як мені повторно зареєструвати багаж і що потрібно знати про самостійну пересадку?
    • Чи можу я прискорити процес повторної реєстрації багажу?
    • Що станеться, якщо мій багаж не прибуде вчасно або загубиться до мого наступного рейсу?
    • Чи можна перевозити рідини в ручному багажі?
    • Чи можу я залишити аеропорт під час самостійної пересадки? Як це впливає на мій багаж?
    • Чи потрібно мені знову реєструватися, навіть якщо я подорожую з короткою самостійною пересадкою?
    • Чи існують конкретні авіакомпанії або регіони з більш суворими правилами перевезення багажу для самостійних пересадок?
    • Який мінімальний час пересадки та чи однаковий він для всіх аеропортів?
    • Як отримати допомогу щодо моєї самостійної пересадки?
    • Скільки часу потрібно залишити між рейсами під час самостійної пересадки, щоб встигнути забрати багаж? Що робити, якщо мій наступний рейс відправляється з іншого аеропорту?
    • Чи існують особливі правила щодо спеціального багажу, такого як негабаритні або крихкі предмети, музичний та спортивний інвентар, під час подорожі з самостійною пересадкою?
    • Які є корисні поради щодо пакування речей, щоб уникнути затримок або проблем?
    • Чи є послуги, які допоможуть мені з самостійною пересадкою?
    • Чи можу я взяти домашню тварину в подорож із самостійною пересадкою?
    • Чи завжди можна додати зареєстрований багаж до подорожі з самостійною пересадкою?
    • Які документи та багажні бирки необхідно мати для безперешкодної самостійної пересадки?
    • Показати всі
  • Продукти та послуги

Як мені повторно зареєструвати багаж і що потрібно знати про самостійну пересадку?

Як повторно зареєструвати багаж

Якщо ви подорожуєте із самостійною пересадкою і маєте зареєстрований багаж або якщо авіакомпанія розмістила вашу ручну поклажу в багажному відсіку, вам може знадобитися забрати та повторно зареєструвати багаж перед наступним рейсом.

Виконайте наведені дії:

  • у транзитному аеропорту пройдіть до зони видачі багажу та знайдіть стрічку з номером вашого попереднього рейсу;
  • вийдіть із безвізової зони та віднесіть багаж до стійки реєстрації або місця здачі багажу для наступного рейсу;
  • зареєструйтеся ще раз;
  • пройдіть контроль безпеки та прямуйте до зону вильоту.

Важливо:

Навіть якщо ви не маєте зареєстрованого багажу або вже зареєструвалися на наступний рейс, деякі аеропорти можуть вимагати від вас вийти з безвізової зони та пройти контроль безпеки знову. Завжди перевіряйте вимоги авіакомпанії та необхідні документи для подорожі до місця призначення.

Пересадка в іншому терміналі або аеропорту

Якщо ви здійснюєте пересадку в великому міжнародному аеропорту, ваш наступний рейс може вилітати з іншого терміналу або навіть з іншого аеропорту в тому ж місті. У таких випадках:

  • заберіть свій багаж;
  • залиште безвізову зону;
  • пройдіть до потрібного термінала або аеропорту для вашого наступного вильоту.

Пам’ятайте:

Ви несете відповідальність за те, щоб встигнути на наступний рейс. Якщо ви пропустите його, решта вашої поїздки може бути автоматично скасована. Якщо це станеться, зв'яжіться з нами — ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам продовжити подорож.

Якщо у вас довга пересадка, ви можете залишити аеропорт, але майте на увазі:

  • ви несете відповідальність за свій багаж;
  • ви повинні повернутися вчасно, щоб пройти реєстрацію на наступний рейс та процедури безпеки.

Продукти та послуги

  • Захист від скасування

Про компанію

  • Про компанію
  • Умови перевезення
  • Політика конфіденційності
  • Відомості про файли cookie
  • Заява про забезпечення доступності
  • Завантажити програму

Підтримка

  • Контактні дані
  • Запитання та відповіді
  • Умови та положення авіакомпанії
  • Мої бронювання

Увійти

Мої бронювання
  • Visa
  • Mastercard
  • Eurocard
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Gotogate / OY SRG Finland AB. Ідентифікаційний номер підприємства: 1925453-7, номер платника ПДВ: FI19254537

© 2025 Gotogate. Усі права застережено.