Пошук Last Air

pdf print

Умови та правила для послуг, придбаних після бронювання


Ці умови та правила щодо послуг, придбаних після бронювання (надалі – "Умови після бронювання"), регламентують відносини між Вами (надалі – "Ви") та службою www.gotogate.com.ua (надалі – "Ми", "Нас" або інші форми цього слова), доповнюючи собою загальні умови та правила первинного бронювання (надалі – "Умови та правила"), які включено в цей документ за посиланням. У разі конфлікту або розбіжностей між цими Умовами після бронювання та Умовами й правилами пріоритет отримують останні.

  1. Зміни після бронювання
    1. Ми надаємо Вам можливість вносити зміни та доповнення в бронювання рейсу, наприклад: повторне бронювання, змінення імені, бронювання місць, додатковий багаж, додаткове харчування під час рейсу, додаткові квитки для немовлят та інші допоміжні послуги авіакомпанії (надалі кожна з цих змін називатиметься "Зміною після бронювання"). Наявність пропозицій залежить від умов окремого бронювання та авіакомпанії. На Зміну після бронювання, внесену під час бронювання рейсу, розповсюджуються правила застосування тарифів, а також умови та правила відповідної авіакомпанії. З питань змін і доповнень Ви також можете звернутися безпосередньо в авіакомпанію.
    2. Загальна вартість запитаної Зміну після бронювання вказується в посиланні на оплату, отриманому від Нас. Загальна вартість включає тарифи авіакомпанії, наші збори за обробку й обслуговування (за наявності, див. Розділ 2).
    3. Зміна після бронювання вноситься після отримання платежу від Вас і залежить від доступності. У разі змінення тарифу авіакомпанії до того, як договір між Вами й авіакомпанією стає зобов'язальним, або в разі недоступності запитаної Зміни після бронювання договір з авіакомпанією не набуде чинності, якщо ви Не погодитесь із таким підвищеним тарифом авіакомпанії. У такому разі сплачені Вами кошти буде відшкодовано. Зміну після бронювання буде внесено, лише коли Ми підтвердимо її електронною поштою. Якщо Ви не отримали підтвердження, зверніться в нашу службу підтримки клієнтів.
  2. Персональна послуга
    1. Якщо Ви не придбали Пакет підтримки під час бронювання квитка на рейс, у разі запита допомоги щодо Вашого бронюванням рейсу по телефону або електронною поштою стягуватиметься одноразова плата за обслуговування. Цей тариф вказується в посиланні на оплату, отриманому від Нас.
    2. Тариф на особисте обслуговування не підлягає відшкодуванню. Задля уникнення сумнівів зауважимо, що останнє також стосується випадків, коли Ви скасовуєте бронювання квитків або якщо наша допомога не забезпечила підтвердження зміни (зокрема, без обмежень, через відсутність підтвердження з боку авіакомпанії або відсутність альтернативних варіантів для повторного бронювання).
  3. Надсилання проїзних документів звичайною поштою
    1. Ваші проїзні документи надсилаються звичайною поштою (не зареєстрованим листом) після отримання від Вас оплати. Ми не несемо жодної відповідальності за втрату або затримання поштових відправлень із вини поштової служби. Ви несете відповідальність за надання правильної поштової адреси під час бронювання квитків на рейси. Поштову адресу неможливо змінити.
    2. Наш тариф включає один набір проїзних документів на бронювання і не підлягає відшкодуванню. Якщо Вам потрібен новий набір проїзних документів через зміни, внесені Вами або відповідною авіакомпанією, буде стягнуто додаткову оплату.
  4. Послуга затриманого багажу
    1. Тариф на послугу затриманого багажу не підлягає відшкодуванню.
    2. Послуга багажу, що включає допомогу з питань, пов'язаних із багажем, і надсилання запитів щодо багажу на ім'я відповідної авіакомпанії, також включає послуги після відправлення, що надаються нашим зовнішнім партнером Blue Ribbon Bags згідно з угодою про обслуговування, що укладається з компанією Blue Ribbon Bags. Ми діємо як посередник, тому не несемо жодної відповідальності за послуги, надані компанією Blue Ribbon Bags за цією угодою про обслуговування.
      Докладніше про послугу багажу
      Угода про обслуговування компанією Blue Ribbon Bags
  5. Тарифний план для мобільного
    1. Плата за тарифний план для мобільного не підлягає відшкодуванню. Наданий Вами номер телефону неможливо змінити після придбання.

Header
Subject
Body
Footer