Ми використовуємо файли cookie, щоб ви могли зручно користуватися нашими послугами. Продовжуючи, ви погоджуєтеся з використанням файлів cookie.
pdf print

Умови та правила для туристів


Відповідальність за організацію подорожей

Gotogate – посередник із продажу авіаквитків, бронювання номерів у готелях, прокату автомобілів і організації заходів. Ми не несемо відповідальності за внесення змін у розклади, скасування рейсів, а також будь-які інциденти, пов'язані з рейсами, наприклад проблеми з багажем. Ми також не несемо відповідальності за проблеми, пов'язані з бронюванням готелів або прокатом автомобілів. За подібні інциденти відповідає постачальник відповідних послуг. Тому всі претензії щодо таких проблем потрібно висувати безпосередньо постачальнику послуг. Ми надаємо послуги організації подорожей для туристів.

Турист зобов'язаний виконувати наведене нижче.

  • Прочитати й схвалити умови та положення перед покупкою.
  • Перед покупкою перевірити відповідність ім'я та прізвища туриста даним, зазначеним у його паспорті.
  • Негайно звернутися в компанію Gotogate, якщо протягом кількох хвилин після бронювання не отримано підтвердження електронною поштою. Отримавши підтвердження електронною поштою, негайно перевірити правильність усіх даних. Негайно сповістити компанію Gotogate у разі виникнення запитань. У неробочі години просимо звертатися безпосередньо до авіакомпанії, постачальника готельних послуг або компанії з прокату автомобілів, щоб перевірити, чи можливе внесення будь-яких виправлень.
  • Регулярно перевіряти всі повідомлення від нас у папці "Вхідні" за адресою електронної пошти, яку надав турист.
  • Регулярно перевіряти розклад рейсів в обох напрямках і зміни в ньому.
  • Звертатися до авіакомпанії для отримання відомостей про термінал аеропорту, з якого вилітатиме літак.
  • Перевіряти вимоги щодо віз для кінцевого місця призначення та транзитних зупинок. Це можна зробити через посольство потрібної країни та авіакомпанії, які здійснюватимуть перевезення.
  • Перед поїздкою перевіряти вимоги до щеплення.
  • Перевіряти правила щодо отримання та терміну дії паспортів, оскільки в деяких країнах існують вимоги, згідно з якими паспорт має залишатися дійсним упродовж принаймні шести місяців після повернення додому.
  • Перевіряти поточний час реєстрації для всієї поїздки. Ми рекомендуємо зареєструватися в аеропорту принаймні за 1,5 години до вильоту (внутрішні рейси) або за 2,5 години (міжнародні рейси).

  1. Підтвердження бронювання та проїзні документи
    1. Квитки
    2. Підтвердження бронювання, яке турист отримує електронною поштою із сайту Gotogate після бронювання, – проїзний документ, який потрібно зберігати впродовж усієї поїздки. У цьому підтвердженні міститься вся важлива інформація, наприклад, номер бронювання, номер рейсу та розклад рейсів. Ми також рекомендуємо туристу роздрукувати розклад, клацнувши в підтвердженні відповідне посилання.

      Авіаквитки мають завжди використовуватися в хронологічному порядку, а всі етапи подорожі мають бути заповнені. Якщо турист не здійснить будь-який етап подорожі, авіакомпанія скасує решту подорожі без подальшої компенсації. Це правило не залежить від компанії Gotogate.

      Квитки з окремими номерами бронювання завжди вважаються такими, що належать до окремих подорожей, незалежних одна від одної. Компанія Gotogate не несе відповідальність за стикування рейсів, що не відбулося, або за відсутність компенсації за окремі квитки в разі змін розкладу, затримки або скасування рейсів.

    3. Розклад рейсів
    4. Розклад усіх зазначених рейсів указаний за місцевим часом. Прибуття наступного дня помічені в розкладі позначкою "+1". Указуються попередні розклади рейсів, які можуть в останній момент змінюватися. Тому турист особисто відповідає за перевірку розкладів рейсів.

    5. Готелі
    6. Компанія Gotogate займається бронюванням готелів разом із сайтом IAN.COM. Турист зобов'язаний особисто повідомити адміністрацію готелю про будь-які зміни в розкладі рейсу, які можуть призвести до прибуття в готель із запізненням. Клацніть тут, щоб переглянути повні умови »

    7. Прокат автомобілів
    8. Починаючи з 11 липня 2013 року, компанія Gotogate здійснює організацію прокату автомобілів разом із сайтом rentalcars.com. Турист зобов'язаний особисто повідомити компанію з прокату автомобілів про будь-які зміни в розкладі рейсів, що можуть призвести до прибуття в компанію з прокату автомобілів із запізненням. Клацніть тут, щоб переглянути повні умови »

    9. Бюджетні авіакомпанії
    10. Після бронювання турист отримає два підтвердження електронною поштою: одне від нас, а інше – від авіакомпанії. Для реєстрації потрібно надати підтвердження про бронювання від бюджетної авіакомпанії. Зауважте, що деякі авіакомпанії рекомендують реєструватися на їхніх веб-сайтах і можуть вимагати плати за реєстрацію, якщо ви реєструєтеся вручну в аеропорту.

      Усі запити, пов'язані з бронюванням у бюджетної авіакомпанії, турист має надсилати безпосередньо цій авіакомпанії. Компанія Gotogate діє виключно як посередник і не в змозі відповідати на будь-які записи щодо багажу, а також політик змінення або скасування. За будь-які зміни розкладу рейсів відповідає лише авіакомпанія.


  2. Бронювання авіаквитків
    1. Зміна ціни/технічні помилки
    2. Компанія Gotogate залишає за собою право вносити зміни, що виникли через технічні помилки, і змінювати ціни, що не залежать від неї. Вона також залишає за собою право зв'язатися з туристом упродовж 24 годин (у робочі дні), щоб внести зміни в здійснені бронювання. Якщо технічні проблеми виникають протягом вихідних або незадовго до них, ми зв'яжемося з туристом наступного робочого дня. Компанія Gotogate залишає за собою право скасовувати бронювання в разі технічних проблем і помилок у цінах, що виникли не з її вини. У цьому разі турист отримає сповіщення електронною поштою.

    3. Комбінація з окремих квитків (One-way combination)
    4. Подорожі, позначені як "One-way combination", складаються з двох окремих подорожей. Навіть якщо етапи заброньовано разом, вони розглядаються як окремі. Це позначає, що кожен з етапів подорожі обробляється окремо в разі скасувань, змінення, переривань перевезень, таких як переривання через страйки, а також зміни в розкладі. Застосовуються власні правила кожного окремого авіаперевізника.

    5. Мінімальний вік
    6. Користуватися послугами компанії Gotogate можуть лише особи віком від 18 років.

    7. Діти, які подорожують самостійно
    8. Компанія Gotogate не здійснює продаж білетів дітям, які подорожують окремо. Для дітей віком до 18 років здійснюється бронювання квитків для подорожування в супроводі дорослих. Деякі країни та авіакомпанії забороняють дітям у віці до 18 років здійснювати переліт без супроводу опікуна.

    9. Немовлята
    10. Діти віком від 0 до 2 років подорожують як немовлята, для яких власне місце не передбачено. Якщо немовляті до завершення подорожі виповнюється 2 роки, необхідно бронювати дитячий квиток на всю подорож. Забороняється бронювати квитки для немовлят до їхнього народження, оскільки правильне ім'я та дата народження мають відповідати зазначеним у паспорті. Ми не бронюємо квитки для немовлят пізніше. Компанія Gotogate не відшкодовує будь-які витрати, якщо із самого початку заброньовано квиток неправильного типу.

      Ми не гарантуємо дотримання вимог щодо дитячого харчування, умов для догляду за дітьми тощо.

    11. Податки
    12. У відображенні ціни на авіаквитки включено податки з пасажирів, які вилітають за кордон. У деяких аеропортах потрібно готівкою сплатити податок на виліт. Турист несе відповідальність за перевірку відповідної інформації.

    13. Питання транспорту та готелю в разі зміни аеропорту або дати
    14. Вартість користування будь-якими видами наземного транспорту та ночівлі не входить у вартість квитка. Турист особисто відповідає за перевірку розкладів руху та цін. Це положення також стосується змін у розкладах авіакомпаній, що не залежать від компанії Gotogate і за які вона не несе відповідальності.

    15. Час стикування на транзитних зупинках
    16. Заброньовані через компанію Gotogate мають погоджений час стикувань. Час, необхідний для стикування під час транзитних зупинок, розраховується авіакомпаніями. Якщо в разі наскрізного бронювання сегмент рейсу виконується із затримкою, авіакомпанії зобов'язані допомогти туристу дістатися пункту кінцевого призначення.

      У разі бронювання окремих квитків авіакомпанії не несуть відповідальності за затримки, що призводять до неможливості стикування. Тому турист зобов'язаний стежити за тим, щоб часу стикування було достатньо відповідно до вимог авіакомпаній і аеропортів. Компанія Gotogate не відшкодовує будь-які додаткові витрати, пов'язані із зазначеним вище.

    17. Подвійне бронювання
    18. Турист несе відповідальність за скасування будь-якого подвійного бронювання незалежно від місця його здійснення. В іншому разі для туриста виникає ризик, що авіакомпанія скасує подвійне бронювання без попереднього повідомлення. Компанія Gotogate не бере на себе відповідальність за скасування з боку авіакомпанії або ненадання компенсації у зв'язку з цим.

    19. Загублений/пошкоджений багаж
    20. Компанія Gotogate не несе відповідальності за загублений або пошкоджений багаж. Про виникнення будь-яких проблем необхідно негайно повідомити представника авіакомпанії в аеропорту.

    21. Дисконтні картки
    22. Під час бронювання можна додати дані своєї дисконтної картки. Це потрібно зробити під час додавання особистих (імені) і контактних даних. Ми лише реєструємо дані під час бронювання та не несемо відповідальності за зарахування бонусних балів у відповідній авіакомпанії. Бонусні бали зараховуються не за всі рейси. Цю інформацію авіакомпанія має надати на ваш запит.

    23. Premium Economy, Business, First Class
    24. Цією послугою можна скористатися лише в момент бронювання. Залежно від авіакомпанії послуга може іноді надаватися лише на певних ділянках шляху.

      Наявні послуги на борту різняться між авіакомпаніями. Точну інформацію див. на веб-сайті кожної конкретної авіакомпанії. Компанія Gotogate не нестиме відповідальність, якщо авіакомпанія змінить тип повітряного судна або надлишково забронює каютний клас, що може спричинити зміну спектра доступних послуг або зниження їхнього класу. Усі скарги в такому разі потрібно надсилати безпосередньо відповідній авіакомпанії.


  3. Організація рейсу
    1. Внесення змін до розкладу
    2. Авіакомпанії можуть в останній момент змінювати свої розклади та скасовувати рейси. Такі зміни не залежать від компанії Gotogate. Турист особисто відповідає за перевірку безпосередньо в авіакомпанії часу рейсів у обох напрямках.

      Компанія Gotogate не несе відповідальності за повідомлення клієнтів про зміни в розкладі рейсів або про їхнє скасування. Ми також не несемо відповідальності за будь-які рейси, що скасовані через екологічні катастрофи, військові події, страйки або інші непередбачені події. Будь-які зміни не є підставою для зниження цін, заміни рейсів, відшкодування збитків та інших видів компенсації від компанії Gotogate. Ми не відшкодовуємо жодні додаткові організаційні заходи стосовно подорожі, наприклад вартість залізничних квитків, номера в готелі або прокату автомобіля.

      Якщо зміни в розкладі призводять до прибуття в готель або компанію з прокату автомобілів із запізненням, турист зобов'язаний особисто повідомити про це персонал готелю або компанії з прокату автомобілів.

      Щоб отримати додаткову інформацію про права пасажирів, клацніть наведене нижче посилання.
      Щоб ознайомитися з повними умовами, клацніть тут »

    3. Паспорти, візи та транзитні візи
    4. Турист зобов'язаний стежити за тим, щоб його паспорт був дійсним на час бронювання. Турист також зобов'язаний стежити за тим, щоб у пункті кінцевого призначення він мав візу та будь-які візи, що необхідні на транзитних зупинках. Турист несе особисту відповідальність за будь-які витрати, що виникли через проблеми із зазначеними вище формальностями. Важливо, щоб турист стежив за тим, щоб його паспорт, візи та транзитні візи відповідали вимогам відповідних країн і авіакомпаній. Компанія Gotogate рекомендує туристам брати паспорти із собою в будь-яку подорож.

      У деяких країнах відносно резервування квитків на зворотній рейс застосовуються спеціальні положення. Турист зобов'язаний перевірити цю інформацію в посольстві потрібної країни та в авіакомпаніях.

      Для всіх подорожей до або через США потрібно мати затверджений дозвіл на в'їзд (ESTA) і паспорт, придатний для автоматичного розпізнання.

      Ви несете відповідальність за дотримання певних вимог до паспортів і віз, інформацію про які можна перевірити в посольствах і/або консульствах відповідних країн. Ні постачальники послуг, із якими ви уклали договори, ні ми не несемо жодної відповідальності за вашу неспроможність подорожувати через недотримання будь-яких вимог до паспортів і віз, а також імміграційних вимог. Зауважте, що всі імена, указані під час бронювання, мають збігатися з іменами в паспортах. Ви несете відповідальність за отримання дійсних проїзних документів.

    5. Щеплення
    6. Турист зобов'язаний стежити за тим, щоб були зроблені всі потрібні щеплення та дотримані інші необхідні формальності, яких необхідно дотримуватися для подорожі до країни, яку турист планує відвідати. Турист несе відповідальність за всі витрати, пов'язані із зазначеним вище.


  4. Скасування та повторне бронювання
    1. Скасування
    2. Квитки видаються негайно після отримання оплати, після чого неможливо повернути кошти або внести до квитків зміни. Компанія Gotogate здійснює операції згідно з правилами бронювання авіакомпаній, які зазвичай дуже суворі. Інакше кажучи, компенсація та повторне бронювання заборонені. Компенсація щодо бронювань може здійснюватися, якщо турист придбав у компанії Gotogate страховку від скасування під час бронювання та дотримується її умов. Докладні відомості див. у розділі "Страховка в разі скасування".

    3. Повторне бронювання
    4. Компанія Gotogate здійснює операції згідно з правилами бронювання авіакомпаній, які зазвичай дуже суворі. Для ознайомлення з точними умовами туристу слід звернутися в нашу службу підтримки або безпосередньо до відповідної авіакомпанії. Якщо авіакомпанія дозволяє здійснити повторне бронювання, цю операцію можна здійснити не пізніше ніж за 24 години до відправлення рейсу. Щоб отримати від компанії Gotogate допомогу під час повторного бронювання, турист має придбати наш пакет послуг. Турист несе відповідальність за витрати, пов'язані з повторним бронюванням. Зауважте, що скасування набуває чинності лише після отримання письмового підтвердження від компанії Gotogate.

      З питань повторного бронювання гнучких квитків, придбаних у компанії Gotogate, клієнт має звернутися в нашу службу підтримки. Повні умови див. у розділі "Гнучкі квитки від компанії Gotogate".

    5. Гнучкі квитки від компанії Gotogate
    6. Турист має передплатити й оплатити цей пакет послуг на час бронювання подорожі. Ці послуги неможливо додати згодом. Гнучкий квиток – власна послуга компанії Gotogate, яка не означає, що в авіакомпаній можна замовити квитки на інші дати. Тому повторне бронювання всіх квитків, які турист купує згідно з нашою послугою гнучких квитків, здійснюється через нашу службу підтримки. Послуга надається для окремих осіб і не підлягає передаванню.

      Під час повторного бронювання турист має звернутися в службу підтримки компанії Gotogate за телефоном (з неділі по п'ятницю) або електронною поштою (з понеділка по п'ятницю). Якщо використовується електронна пошта, турист має повторно забронювати квиток за допомогою спеціальної форми, розташованої на нашому веб-сайті в розділі "Контактні дані – гнучкі квитки від компанії Gotogate". Номер телефону наведено в розділі "Контактні дані – телефон". Повторне бронювання потрібно здійснити в робочий час і принаймні за 24 години до первинного часу відправлення. У неділю повторне бронювання можна здійснити лише за телефоном (не електронною поштою). У разі повторного бронювання подорож має завершитися протягом одного року після дати первинного бронювання.

      Подорожуєте з бюджетною авіалінією і хочете перебронювати свій квиток?

      Якщо ви забронювали рейс із бюджетною авіалінією і хочете перебронювати свій квиток, ви маєте зв’язатися з нами протягом робочого часу — з понеділка по п’ятницю з 09:00 по 16:00. Якщо ви хочете зв’язатися електронною поштою, ви маєте скористатися спеціальною формою під назвою «Квиток з можливістю перебронювання – Бюджетна авіалінія». Форма доступна тут. Зверніть увагу, що ми спілкуємося англійською мовою телефоном та електронною поштою.

      Повторне бронювання вважається завершеним лише після отримання від компанії Gotogate підтвердження електронною поштою. Компанія Gotogate не несе відповідальності за пропущені повторні бронювання, що виникли через неспроможність туриста звернутися в нашу службу підтримки.

      Послуга гнучких квитків дає змогу повторно бронювати рейси залежно від їхньої доступності. Якщо зміна включає придбання дорожчих квитків, турист несе відповідальність за пов'язані з цим витрати. Повторне бронювання потрібно здійснити в тієї ж авіакомпанії, транспортні послуги якої із самого початку замовив турист.

      • Туристи не можуть змінити пункт призначення (як першої, так і зворотньої подорожі).
      • Послуга гнучких квитків не дозволяє змінювати чи коригувати імена.
      • Рейсами потрібно скористатися в порядку початкового бронювання.
      • Заборонено змінювати каютний клас або клас бронювання для одного рейсу.
      • Заборонено повторно бронювати квиток на так звану проміжну посадку.
      • Туристи можуть повторно забронювати рейс лише один раз. Після підтвердження зміни послуга повторного бронювання вважається використаною та не може бути застосована ще раз.
      • У разі скасування подорожі вартість послуги гнучких квитків не відшкодовується.
      • Якщо через зміну деякі туристи (наприклад, немовлята) втрачають право на спеціальні тарифи, турист має оплатити різницю між цінами на старий і новий квитки.
      • Компанія Gotogate не несе відповідальності за надання інформації про візи в разі подовження подорожі.
      • У разі повторного бронювання подорож має завершитися протягом одного року після часу бронювання.
      • Нова подорож може розпочатися не менше, ніж за 24 години після часу запита зміни.
      • У разі повторного бронювання компанія Gotogate не несе відповідальності за можливі додаткові послуги, що надаються безпосередньо авіакомпанією, такі як реєстрація багажу і вибір місця.
      • У разі скасування подорожі, яку змінено за допомогою послуги повторного бронювання, вартість квитка в жодному разі не відшкодовується.
      • Якщо пасажир не з'являється на будь-яку із секцій подорожі, опція повторного бронювання перестає бути дійсною.


    7. Компенсація
    8. У разі повернення коштів період обробки претензії складає від 4 до 16 тижнів. Виплата компенсацій здійснюється постачальником. Компанія Gotogate не має важелів впливу на час обробки претензій. У разі виплати компенсації стягується збір за обробку в розмірі 55 EUR за квиток. Компанія Gotogate не здійснює компенсацію вартості збору за страхування від скасування або попередньо оплачених внесків, зборів і будь-яких страхових полісів (за винятком страхування подорожі).

      Якщо авіакомпанія скасувала рейс через непередбачені події (форс-мажор) або зміни в розкладі, стягується збір за обробку в розмірі 25 EUR на особу.

    9. Неприбуття на рейс
    10. Цим ви уповноважуєте нас відмінити невикористаний квиток на рейс від вашого імені у разі неприбуття на рейс і звернутися в авіакомпанію за можливим відшкодуванням від вашого імені. Ми маємо право, але не зобов’язані діяти таким чином, і це не впливає на ваше право вимагати відшкодування безпосередньо від авіакомпанії.

    11. Захист від скасування (страхування від скасування)
    12. Під час бронювання рейсу необхідно придбати й оплатити страхування від скасування. Ця страховка набуває сили після здійснення бронювання та припиняє діяти з моменту відправлення в подорож. Вона розраховується від фактичної дати вильоту, на яку заброньований рейс. Страхування від скасування необхідно придбати для всіх туристів у бронюванні, щоб скористатися нею в разі скасування бронювання.

      Скасування

      Скасування повинне здійснюватися щонайменше за дві години до вильоту, щоб можна було застосувати страховку від скасування. Страховка від скасування втрачає свою дійсність одразу з моменту відправлення в подорож. У неробочі години нашої компанії з питань скасування необхідно звертатися безпосередньо до авіакомпаній, постачальників готельних послуг або компаній із прокату автомобілів.

      Якщо рейс скасований на основі пред'явлення дійсної медичної довідки, буде відшкодовано повну вартість бронювання за винятком збору за обробку в розмірі 45 EUR на особу. Наша компанія не компенсує вартість збору за страхування від скасування або попередньо оплачених внесків, зборів і будь-яких страхових полісів (за винятком страхування подорожі). Максимальна сума, що виплачується в разі скасування за страховкою від скасування, складає 2500 EUR на особу та/або 5000 EUR на рейс.

      Випадки, коли кошти підлягають поверненню

      Кошти підлягають відшкодуванню, якщо турист не в змозі здійснити заплановану подорож через непередбачені випадки, а саме:

      • гостре захворювання або нещасний випадок із подорожуючим, його попутником у тому ж бронюванні або близьким родичем, коли рекомендовано відмовитися від запланованої подорожі згідно з медичною довідкою від лікаря, який проводить лікування;
      • у разі смерті подорожуючого, його близького родича або попутника в тому ж бронюванні.

      Страхування від скасування не поширюється на:

      • компенсацію, що може бути отримана деінде, наприклад за рахунок захисту від скасування або іншої страховки;
      • хворобу, нещасний випадок або травмування, про які подорожуючому було відомо (було поставлено діагноз) під час укладання угоди про страхування від скасування;
      • хронічні захворювання/інфекції/психічні розлади. Це не стосується випадків, коли в особи не спостерігаються симптоми/проблеми протягом останніх шести місяців від часу бронювання подорожі. Якщо скасування пов'язане з цими симптомами, діагноз повинен підтвердити спеціаліст;
      • захворювання, нещасний випадок або інші наслідки вагітності або пологів;
      • ускладнення, спричинені вживанням алкоголю, інших токсичних речовин, седативних засобів або наркотиків;
      • витрати, понесені через те, що застрахована сторона вчасно не скасувала подорож;
      • у разі відсутності мети подорожі;
      • ускладнення, що виникли в результаті особисто обраних процедур і лікування, зокрема косметичних операцій;
      • будь-які додаткові заходи з організації подорожі, що не входять у підтвердження, наприклад квитки в театр тощо.

      Які відомості нам необхідні?

      Страховка від скасування застосовується лише за наявності дійсної медичної довідки. Ми повинні отримати її протягом п'яти робочих днів після скасування. Медична довідка повинна бути заповнена лікарем, який проводить лікування. У ній повинні бути зазначені його ім'я та прізвище, контактні дані та печатка. У разі відсутності печатки потрібно надати копію посвідчення особи лікаря.

      У медичній довідці також мають бути зазначені такі дані:

      • дата проведення огляду;
      • результати огляду;
      • діагноз;
      • інші оригінали довідок/документів, що можуть бути важливими в оцінці претензії;
      • фактичне підтвердження того, що захворювання є гострим і заважає пацієнту здійснити подорож.

      Медичну довідку можна завантажити тут »

      Тлумачення терміна "близький родич"
      Термін "близький родич" у цьому контексті означає чоловіка, дружину, дітей, онуків, рідних братів або сестер, батьків, бабусь і дідусів, батьків чоловіка або дружини застрахованої сторони або особу, з якою застрахована сторона проживає як подружжя.


  5. Оплата

    1. Ціни
    2. Після оформлення платежу бронювання стає обов'язковим, його не можна змінити або скасувати. Ці правила встановлюють авіакомпанії, а не компанія Gotogate. Після отримання компанією Gotogate платежу ми надішлемо вам підтвердження про бронювання на електронну адресу, яку вказано під час бронювання. Це підтвердження про бронювання є квитком/платіжним документом, який необхідно зберігати протягом всієї подорожі. Клієнт погоджується на передачу рахунка в електронному вигляді.

      Управління всіма платежами здійснюється компанією Scanworld Travelpartner AB (556730-1543).

    3. Шахрайство при оплаті
    4. Компанія Gotogate залишає за собою право відмовити в оплаті карткою, якщо є причина підозрювати вчинення шахрайства. У разі підозри злочину може вимагатися легітимізація оплати. Відомості про всі випадки шахрайства з банківськими картками направляються в органи внутрішніх справ. Ці відомості також направляються до компанії зі стягнення заборгованості.

    5. Дебетові/кредитні картки (MasterCard, Eurocard і Visa)
    6. Картки Diners Club до оплати не приймаються. У деяких випадках у нас немає можливості приймати до оплати картки іноземних держав. У разі використання картки для оплати дебетові операції здійснюються у два кроки: перший – авіакомпанією, а другий – компанією Gotogate/Travelpartner.

    7. Миттєві банківські платежі
    8. Квитки з цінами. указаними в результаті пошуку, потребують оплати миттєвими банківськими платежами.


  6. Додаткові послуги
    1. Пакет послуг
    2. Пакет послуг – це послуга, яку ми пропонуємо своїм клієнтам. Турист здійснює придбання цієї послуги під час бронювання. Пізніше можна відмовитися від пакета послуг у будь-який час до відправлення, оплативши збір у розмірі 15 EUR за кожне бронювання.

      Пакет послуг включає:

      • пошук оптимальних варіантів у разі внесення авіакомпанією змін до свого розкладу (згідно з правилами авіакомпаній);
      • якщо це можливо – попереднє бронювання місць на рейси в авіакомпанії (винятки: місця біля аварійних виходів, місця в салонах із покращеними умовами та рейси на території Європи);
      • допомогу у створенні запита дитячої колиски для немовляти (часто неможливо для рейсів на території Європи);
      • бронювання провозу спеціального багажу (наприклад, сумок для гольфу або лиж);
      • бронювання спеціального меню в разі оплати харчування (часто не надається для рейсів на території Європи);
      • перевірку варіантів і вартості для повторного бронювання подорожі (зауважте, що вартість повторного бронювання стягується згідно з правилами авіакомпаній, що зазначено у квитку);
      • реєстрацію вашої бонусної картки в авіакомпанії;
      • створення запитів у готель.

      Можуть стягуватися додаткові кошти. Пакет послуг не відшкодовується у разі скасування або якщо запити неможливо підтвердити.

      Якщо до вильоту залишається не більше трьох днів, необхідно звернутися до нас за телефоном або електронною поштою, щоб надіслати свої запити. Зауважте, що часто неможливо підтвердити запити, якщо вони подаються протягом 72 годин до відправлення.

      Пасажири, які страждають на гостру форму харчової алергії, повинні повідомити безпосередньо авіакомпанію.

    3. Страхування подорожі
    4. Компанія Gotogate є посередником зі страхування подорожі в співробітництві з компанією Solid. Усі запити щодо страхування перенаправляються на компанію Solid.

    5. Страхування багажу
    6. Компанія Gotogate є посередником зі страхування багажу в співробітництві з компанією Solid. Усі запити щодо страхування перенаправляються на компанію Solid.

    7. Оплати додаткових послуг
    8. Клієнт може вибрати один із двох варіантів оплати додаткових продуктів. За домовленістю реквізити платежу можна передати службі підтримки телефоном або за допомогою нашого посилання для замовлення.

      Компанія Gotogate не працює з одноразовими картками, оскільки платіж здійснюється у два кроки. Клієнт зобов'язаний стежити за тим, щоб оплата здійснювалась під час покупки. Компанія Gotogate залишає за собою право робити повернення в разі зміни цін або технічних помилок.

      Після оформлення платежу послуга стає обов'язковою, її не можна змінити або скасувати.

    9. Бронювання сидінь
    10. Цю послугу можна придбати лише в момент бронювання. Ми не можемо гарантувати, що запитані сидіння будуть підтверджені авіакомпанією. Ми не можемо гарантувати бронювання сидінь у конкретному ряду, з додатковим простором для ніг або поруч з аварійним виходом. Авіакомпанія має право змінювати місця на борту, не інформуючи про це компанію Gotogate або туристів.

      Для поїздок до іншої частини світу із проміжними рейсами (наприклад, внутрішніми рейсами чи поїздками в межах території Європи) послуга бронювання сидінь зазвичай недоступна. У разі неможливості надання вибраного сидіння авіакомпанією оплата за послугу не відшкодовується.

      Зображення схеми сидінь, що відображається під час бронювання, наводиться лише для прикладу та може дещо відрізнятися від фактичної конструкції літака.


  7. Проживання в готелі
    1. Готелі
    2. Компанія Gotogate займається бронюванням готелів разом із сайтом IAN.COM. Турист зобов'язаний особисто повідомити адміністрацію готелю про будь-які зміни в розкладі рейсу, які можуть призвести до прибуття в готель із запізненням.
      Клацніть тут, щоб переглянути повні умови »

    3. Бронювання заміських будинків і квартир
    4. Компанія Gotogate надає послугу бронювання заміських будинків і квартир у співробітництві із сайтом Sunnyrentals.com.
      Клацніть тут, щоб переглянути повні умови »

    5. Готелі
    6. Інформацію, наведену на веб-сайті компанії Gotogate, надає постачальник готельних послуг. Зображення, наведені на веб-сайті, можуть відрізнятися від фактично заброньованих номерів. Компанія Gotogate не несе відповідальності за помилки в зображеннях або тексті, а також зміни, які постачальник вносить в інформацію. Ми рекомендуємо туристу завжди формувати власну думку щодо стандарту, якому відповідає готель.

      «Зірковість» готелю – це загальна оцінка послуг, які надаються в ньому. Зауважте, що це міжнародна оцінка, яка може відрізнятися від прийнятого в країні національного стандарту.


  8. Претензії
    1. Позови
    2. Будь-які проблеми або зауваження, що виникли під час подорожі, необхідно передавати безпосередньо постачальнику (авіакомпанії, компанії з прокату автомобілів, готелю). У разі отримання оплати або компенсації безпосередньо від постачальника, у подальшому ваше право на отримання компенсації зазвичай скасовується. Будь-які претензії, за які не було оплати/компенсації з боку постачальника під час подорожі, надсилатимуться безпосередньо компанії Gotogate для подальшого розгляду. Обробка претензій здійснюється виключно в письмовій формі. Претензії подаються з використанням спеціальної форми не пізніше одного місяця від дати закінчення подорожі. Термін обробки претензії складає приблизно три місяці.
      Завантажити форму претензії можна тут »

      Адреса відправки претензій:
      Gotogate
      Адресат: Reklamation [претензії]
      Box 1340
      SE-751 43 Uppsala, Sweden (Швеція)

    3. Відповідальність авіакомпанії
    4. Додаток з відомостями про відповідальність авіакомпанії розташовано тут >>


  9. Інша інформація
    1. Закон Швеції про захист персональних даних (PUL)
    2. У своїй діяльності компанія Gotogate керується положеннями закону Швеції про захист персональних даних (1998:204). Здійснюючи придбання нашої послуги/продукту або реєструючи відомості про себе в нашій компанії, ви погоджуєтеся на обробку нами цих відомостей у конкретних цілях.

      До персональних даних належать відомості про особу, які зберігаються у певній формі. Сюди входять, наприклад, ваші П.І.Б., адреса електронної пошти, поштова адреса, номер телефону, дані про рахунок на оплату і стан банківського рахунку та інші відомості, які ви надаєте стосовно себе та членів вашої сім'ї під час створення профілю або реєстрації в нашій компанії.

      Відомості, що передаються в компанію Gotogate на веб-сайті, використовуватимуться адміністрацією й дадуть нам змогу підтримувати високий рівень обслуговування для наших клієнтів. Ці відомості використовуватимуться для того, щоб ми змогли надавати замовлені клієнтом послуги, забезпечувати клієнтів продуктами, які вони замовили, і надсилати їм пропозиції щодо їхніх і подібних продуктів, пов'язаних із подорожжю. Ці відомості також використовуватимуться для статистичного аналізу й поліпшення контенту веб-сайту, а також для оновлення наших баз даних.

      Персональні дані, що стосуються відомостей про банківський рахунок, при оплаті ваших продуктів/послуг будуть оброблятися з метою виконання покупки. Третій стороні ці дані можуть направлятися, лише якщо це потрібно для проведення оплати та управління нею, щоб розрахуватися за ваше бронювання.

      Компанія Gotogate входить до складу групи, компанією-засновником якої є European Travel Interactive. Компанія Gotogate залишає за собою право вільно обробляти та передавати відомості в межах групи. Компанія Gotogate залишає за собою право вільно передавати відомості третій стороні в разі продажу або придбання компанії та активів, або якщо компанію European Travel Interactive, іншу компанію в межах групи або активи в її межах придбала третя сторона. Персональні дані стануть одним з активів, що передається. Треті сторони, які можуть отримати ці відомості, належатимуть, переважно, до організацій, що пропонують компанії Gotogate подібні продукти та послуги.

      До даних може бути організований спільний доступ для наших партнерів та інших учасників, які працюють в інтересах компанії Gotogate, наприклад, субпідрядникам для виконання ними контрактів між користувачами й компанією Gotogate.

      Ми також можемо надіслати дані третій стороні задля дотримання нею своїх правових зобов'язань, або якщо це вимагається законом або судовим рішенням.

      Надані нам на веб-сайті персональні дані (перед бронюванням або реєстрацією на послугу "Мої сторінки"), які не стосуються вас особисто (наприклад, відомості про членів сім'ї та друзів), зберігатимуться виключно для ваших особистих цілей. Це означає, що компанія Gotogate не використовуватиме ці дані, щоб зв'язатися з відповідними людьми або в інший спосіб скористатися інформацією.

      Клієнт особисто відповідає за оновлення даних через веб-сайт або звернувшись до компанії Gotogate. Якщо потрібно оновити або виправити надіслані дані, або якщо у вас виникли будь-які питання або пропозиції стосовно наших послуг, відомостей, що збираються нами, або ваших прав, зв'яжіться з нами через сайт www.gotogate.com.ua

      Якщо ви не бажаєте отримувати подальші пропозиції, пов'язані з вашою подорожжю, натисніть «Відписатися» в кінці листа. Якщо у вас виникли будь-які проблеми під час спроби відписатися, надішліть повідомлення за адресою crm@etraveli.com.

    3. Авіакомпанії, внесені до "чорного" списку
    4. Деяким авіакомпаніям заборонено здійснення польотів у повітряному просторі ЄС.
      Додаткові відомості про ці авіакомпанії див. тут »

Header
Subject
Body
Footer